Restsalg af arbejdstøj & sikkerhedsudstyr

Se de ekstra gode priser

Find gode tilbud på værktøj

Se denne måneds tilbud

Test Test Test

Se mulighederne

Se vores nye presrør og fittings

Se mere her

Find gode tilbud på belysning og el

Se denne måneds tilbud

Juuuublooooo

Juuuublooooo
Vis alle

Restsalg af arbejdstøj & sikkerhedsudstyr

Se de ekstra gode priser

Find gode tilbud på værktøj

Se denne måneds tilbud

Test Test Test

Se mulighederne

Se vores nye presrør og fittings

Se mere her

Find gode tilbud på belysning og el

Se denne måneds tilbud

Juuuublooooo

Juuuublooooo
{{'{0} produkter' | aoStringReplace: result.Count}}

Din søgning gav desværre ikke noget resultat

Vi kunne desværre ikke finde noget ud fra søgningen: "{{searchString}}".

Prøv at søge efter nogle andre ord eller find varerne via kategorierne.

Søg varer


Du kan søge efter varenumre, EAN num, produktnavne og lign. 

Kortere ekspeditionstid

I AO’s håndværkerbutikker kan vi nu love at ekspedere dig meget hurtigere. Det kræver blot, at du har en smartphone med ned i håndværkerbutikken, og scanner dine varer, når du henter dem på hylderne.
”En stor hindring for at kunne ekspedere vores kunder hurtigt er, at der på mange af vores varer ikke er stregkoder. Imens supermarkederne har stregkoder på alt, har vi mange små tekniske produkter, hvor det ikke er muligt at få påført stregkoder. Har man først én gang forsøgt at sætte et klistermærke på en olieret fitting – så ved man, hvad problemet er,“ udtaler udviklingschef i AO, Søren Thingholm Jensen.
De manglende stregkoder giver ekstraarbejde, når ordren skal tastes, da alle varer skal registreres korrekt for, at man som kunde får den rigtige pris – og de købte varer matcher de oplysninger, der fx kommer i kvalitetssikringsmappen.
”Men ekspeditionstiden kan faktisk forkortes betragteligt – hvis blot vores kunder scanner undervejs i butikken. Ved alle hylder er der stregkoder på hyldeforkanterne. Scanner man dem, skal salgsmedarbejderen ikke finde varenumrene og taste dem ind, når man kommer til kassen. Det giver en tidsbesparelse for den enkelte kunde“, fortsætter Søren Thingholm Jensen.
Selvscanning vinder indpas mange steder – også i dagligvarebranchen, hvor Føtex, Netto og IKEA har stor succes med det.
”Kunderne kender det fra private indkøb, men hos grossisten skal vi ofte hjælpe med til at få ført købet på det rigtige anlæg, få udfyldt det rigtige rekvisitionsnummer osv. Derfor kræver det en tur forbi håndværkerbutikkens personale, inden man kan komme ud af døren,“ afslutter Søren Thingholm Jensen.
Systemet virker med AO.dk Mobil til både iPhone og Android. Man scanner ved hjælp af ”Indtast/scan,“ men i stedet for at bestille varerne i kurven, vælger man ”Scan selv“ – og varelisten er overføres til salgsmedarbejderens computer.
I de enkelte håndværkerbutikker kan man få instruktion til systemet. Og har man ikke en iPhone eller en Android-telefon, kan man prøve, hvordan det virker på de opstillede iPads der er i alle AO’s 48 butikker.