Få hjælp hos AO’s kompetencecenter
AO er en stor virksomhed, og som ny kunde kan det måske føles lidt uoverskueligt at finde ud af, hvem du skal spørge om hvad.
Her i kompetencecenteret er vi altid klar til at hjælpe dig. Når du kontakter AO via telefon eller mail, vil det typisk være os, du kommer i kontakt med. Nedenfor kan du se nogle af de områder, vi kan hjælpe dig med. Hvis du vil spørge om noget, der ikke er anført nedenfor, er du velkommen til at kontakte os alligevel – hvis vi ikke kan hjælpe dig, ved vi helt sikkert, hvem der kan.
Er du ny kunde eller bruger?
Før du kan handle hos AO, skal du/dit firma oprettes som kunde. Det kan vi gøre for dig, her i kompetencecenteret. Du skal bare ringe til os, sende os en mail eller udfylde formularen her - så er du sikker på, at alle relevante oplysninger kommer med.
Eksisterende kunde
Hvis dit firma allerede er kunde hos AO, og du gerne vil oprettes som bruger på AO.dk, kan vi også hjælpe dig med dét. Kontakt os pr. telefon eller mail, eller udfyld formularen her. Husk at have dit firmas AO-kundenummer og kontokode klar.
Har du produktspørgsmål/brug for rådgivning?
Hvis du har spørgsmål til vores produkter, er det bare at kontakte os her i kompetencecenteret – så gør vi alt, hvad vi kan, for at svare på dine spørgsmål og give dig bedst mulig rådgivning om produkterne.
Kontakt den relevante afdeling (VVS, El, VA, Værktøj eller VAGA).
Vil du bestille varer?
Foretrækker du at bestille dine varer via mail eller telefon frem for online, så er det her, det sker. Vi sidder klar til at tage imod din bestilling – kontakt blot den relevante afdeling (VVS, El, VA, Værktøj eller VAGA) for hurtig og kompetent betjening.
Brug for et tilbud?
Du kan også bruge os her i kompetencecenteret til at udarbejde tilbud. Kontakt os pr. mail eller telefon; Så laver vi et godt tilbud til dig.
Reklamationer?
Kontakt kompetencecenteret, hvis du har en reklamation over nogle af vores produkter. Henvend dig gerne til den relevante afdeling (VVS, El, VA, Værktøj eller VAGA).